Public Relations SEO
Public Relations SEO to inaczej pozycjonowanie, które poprawia wizerunek firmy jako marki i produktów/usług, jakie posiada w swojej ofercie.
Jak wygląda Public-Relations SEO w praktyce ?
Pozytywne opinie na temat firm można spotkać w internecie przede wszystkim w 2 miejscach:
- na forach internetowych
- w artykułach na serwisach internetowych
Takie informacje znajdują przede wszystkim osoby, które szukają opinii na temat wybranej firmy. Szczególny rodzaj pozycjonowania pomaga w łatwiejszym odnalezieniu pozytywnych informacji o firmie.
Artykuł zamieszczony na stronie internetowej, w którym zostały przedstawione same mocne strony firmy jest pozycjonowany w Google tak, aby był widoczny gdy internauta wpiszę w Google nazwę firmy. W ten sposób osoba poszukująca firmy „Abc” w sieci, trafia zarówno na jej stronę, a także na pozytywne opinie będące w sieci, które dzięki pozycjonowaniu są dużo łatwiejsze do odnalezienia.
Pozytywne opinie na temat firmy znajdujące się na serwisach wiarygodnych i neutralnych są traktowane przez internautów jako najlepsza forma polecenia usług wykonywanych przez dane przedsiębiorstwo.